Sponsorem artykułu jest:

https://www.project-pro.pl

Czym zajmuje się marketing internetowy?

sobota, 30 czerwca 2018 // Wyświetlony: 197
Czym zajmuje się marketing internetowy?

W dział marketingu wyposażona jest każda firma. Zwykle zajmuje się on promocją i reklamą, oraz zbieraniem kontaktów i wysyłaniem stosownych ofert. Ale marketing internetowy to dla wielu osób coś nowego, co brzmi bardzo nowocześnie, ale nie do końca wiadomo o co chodzi. Okazuje się, że to nic innego jak praca za pośrednictwem dostępnych w Internecie narzędzi nad promocją i reklamą firmy. Przykładowo zamiast publikować reklamę w gazecie lokalnej można wykupić miejsce na stronie internetowej lokalnej gazety i tam zamieścić baner reklamowy, który po kliknięciu przeniesie internautę na stronę firmy.

Dla kogo jest marketing internetowy?

Nie da się ukryć, że najlepiej ta forma marketingu sprawdzi się u przedsiębiorców, którzy mają firmową stronę w Internecie. Taką stronę trzeba wypozycjonować, czyli pomóc jej dostać się na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, z której korzysta większość osób szukając informacji, produktów czy usług. A więc posiadanie firmowej strony na wysokiej pozycji jest pożądane przez wszystkich przedsiębiorców.

W wyszukiwarce można też prowadzić kampanie reklamowe np. Google AdWords. Można wykupić reklamy sponsorowane np. produktów czy usług, które pojawią się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych, a potem zainteresowany internauta przejdzie na stronę docelową lub będzie mógł zadzwonić pod podany numer telefonu czy napisać e-maila.

Warto pojawić się w sieci

W ramach marketingu internetowego prowadzone są różnorodne działania w tym tzw. marketing treści. Oznacza to, że jeśli firma specjalizuje się w jakiejś dziedzinie może opublikować artykuł na ten temat odpłatnie w jednym z dużych portali. Każda firma może też prowadzić swój blog, gdzie wyjaśnia istotne szczegóły swojej działalności, produkowanych lub sprzedawanych produktów czy usług. Popularne jest też posiadanie fanpage na Facebooku, gdzie można wrzucać krótkie treści ciekawe dla użytkowników, które również pośrednio promują firmę. W ten sposób można znaleźć nowych odbiorców.

wstecz

Sponsorem artykułu jest:

pozycjonowanie sklepów Dębica

Sponsorem artykułu jest:

projektowanie portali internetowych

Podobne artykuły:

Płatności online - z których najczęściej korzystamy?

W ciągu roku zwiększył się o kolejne 4 pkt. proc. odsetek klientów banków kupujących online - wynika z tegorocznego badania sektora bankowego zrealizowanego dla Związku Banków Polskich i KIR przez TNS Polska. Po za tym sondaż pok...

Dobry projekt biura

Zakup mebli dla biura nie jest prostym zadaniem. Czasami może się tak wydawać, ponieważ kiedy otworzy się stronę internetową sklepu takiego jak chociażby 10office.pl i zobaczy się wszystko podane na srebrnej tacy, po prostu chce się wybierać niczym d...

Jakie wybrać okna do domu – drewniane czy pcv?

Każda osoba budująca własny dom, stanie wcześniej lub później przed dylematem, jakie okna wstawić  drewniane czy pcv. Zarówno jedne jak i drugie mają swoje zalety i wady, więc podjęcie decyzji wcale nie będzie łatwe. Jeżeli zdecydu...

Lepiej się pozycjonować czy reklamować w Google AdWords?

W każdym biznesie prowadzona skutecznie reklama jest bardzo ważnym elementem. Szczególnie, gdy prowadzimy działalność w sieci warto dbać o swoją promocję w internecie. Własne pieniądze warto inwestować świadomie, tak by rzeczywiście w ten spos...

Jak budować ściany zewnętrzne domu?

Zdecydowana większość inwestorów zgadza się z tym, że to właśnie decyzja o tym, z jakich materiałów wykonać ściany domu, jest jedną z kluczowych dla powodzenia budowy jako całości. Czy jednak rzeczywiście właśnie wybór materiał&o...